از سر نوشت :: حسین غفاری

روایت‌های بی‌گاهِ یک پیام‌برِ پاره‌وقتِ دوره‌گرد
  • مبانی تبلیغات
  • مقایسه نظام تبلیغات با نظام آموزشی
  • عصر تبلیغات
  • سه تئوری زیربنایی اقناع:
    • ۱- روان‌شناسی - روانکاوی: تأثیرگذاری از طریق تکنیک‌های روحی و روانی پیدا یا پنهان
    • ۲- نظریه یادگیری: تأثیرگذاری از طریق آموختن و پذیراندن پیام به مخاطب
    • ۳- رویکرد شناختی (القاء): سمت و سو دادن افکار به گونه ای که فرد، موافق نظر گوینده بیاندیشد
  • ۹۰/۰۷/۱۵
  • حسین غفاری

گفتگوها (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی