از سر نوشت :: حسین غفاری

روایت‌های بی‌گاهِ یک پیام‌برِ پاره‌وقتِ دوره‌گرد

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۰ ثبت شده است

  • مبانی تبلیغات
  • مقایسه نظام تبلیغات با نظام آموزشی
  • عصر تبلیغات
  • سه تئوری زیربنایی اقناع:
    • ۱- روان‌شناسی - روانکاوی: تأثیرگذاری از طریق تکنیک‌های روحی و روانی پیدا یا پنهان
    • ۲- نظریه یادگیری: تأثیرگذاری از طریق آموختن و پذیراندن پیام به مخاطب
    • ۳- رویکرد شناختی (القاء): سمت و سو دادن افکار به گونه ای که فرد، موافق نظر گوینده بیاندیشد
  • حسین غفاری