وقتی از «سیمکش احمق» حرف میزنیم، از چه حرف میزنیم؟
بسترسازانِ دولتی زیرساخت، توسعهدهندگان خصولتی پلتفرم را به خط کردهاند که با اسم رمز «محتوا» از «بازار» چند میلیونی کودک و نوجوان «پول» دربیاورند. این وسط هم مشارکت «بخش خصوصی» نقش «شکل کار» را بازی میکند.
چه محتوایی تولید کنیم؟ محتوایی که بتواند در پلتفرممان بنشیند و از زیرساخت بشود پولش را گرفت!
الحمدلله این هم شد «استراتژی توسعه کسب و کار»
کودک یعنی چه؟ نوجوانی چیست؟ تربیت کو؟ کدام نیاز؟ با چه استانداردی؟ ...
«سیمکش احمق» کودک و نوجوان را «بازار» میبیند.
«سیمکش احمق» نباشیم.