بررسی چرایی و چگونگی استفاده از رسانههای جدید (۵ تا ۱۸ سال)
پژوهشگر: علیرضا فوزی (دوره ۲۲)
آغاز پژوهش: شهریور ۹۳
و در تاریخ خواهند نوشت که در سنه یکهزار و سیصد و نود و نه شمسی، که سفاهت و شقاوت و کرونا از اینجا تا ینگهدنیا را در نوردیده بود، شبپرههای ریشپرفسوری آخرین تلاشهایشان را میکردند تا زیر سایهی جهل و درماندگی عوام، خود را از آفتاب حقیقت مصون دارند...
البته من مدتهاست به توصیه استاد اخلاقم (!) پایم را از مناقشه با سیمکشها بیرون کشیدهام. اما به پاس رادمردی و زمانشناسی سروران ارجمندم «دکتر کمیل خجسته» و «دکتر عبدالحسین کلانتری» در پاسخگویی به آخرین تقلای مستفرنگهای نشسته بر گردهی ملت، شما را به خواندن یادداشتهای زیر دعوت میکنم:
دنیای استیو جابز و دنیای وزارت ارتباطات
کمیل خجسته
«جهان مصالحهها» یا «منازعات پلتفرمی»؟
عبدالحسین کلانتری
+ الیس الصبح بقریب؟
++ شادی روح سیدمجتبی نواب صفوی صلوات.
بررسی چرایی و چگونگی استفاده از رسانههای جدید (۵ تا ۱۸ سال)
پژوهشگر: علیرضا فوزی (دوره ۲۲)
آغاز پژوهش: شهریور ۹۳
1)تلاش وهوشیاری درتکمیل مسیر گذشتگان
2)درس خواندن
3)بر قراری انظباط و نظم اجتماعی
4)امید به خدا - همبستگی و گیرایی و تلاش
5)تاریک نشان دادن افق و سرگرم کردن جوانان توسط دشمن = گمراه نشدن
6)تحلیل سیاسی امّا درگیر نشدن در سیاست بازی و سیاسی کاری
7)خود باوری
8)خواندن قرآن
9)نماز با توجه
پاکدامنی
و پرهیز از سرگرمی های عاطل وباطل
هدف جامعه ای برخوردار از هدف و معنا باشد
شخصیت سازی از لحاظ علمی فعالیت های سیاسی و اخلاقی و نظاط های سالم