برنامه اول (۳۰ مرداد ۹۵)
رسانههای نوین و اوقات فراغت جوانان: ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای استفاده از رسانه ها و اهمیت عادت های دوره جوانی در مصرف رسانه ها بر اشتغال مفید در ادامه زندگی
برنامه دوم (۱ شهریور ۹۵)
فرصت های رسانه های نوین برای اشتغال جوانان: لزوم هشیاری درباره فریب های تبلیغاتی، دوری از دلالی در فضای محازی، حرکت به سمت اشتغال دانش بنیان با کسب علم و تقویت همکاری بین گروه های جوان و خلاق
برنامه سوم (۳ شهریور ۹۵)
اثرات منفی رسانه های نوین بر تلاش و کوشش جوانان:
الف) هدر رفت زمان
ب) از دست دادن فرصت
ج) اثرات مخرب روانی و ذهنی بر تمرکز و تصمیم گیری >> اعتیاد مجازی