آیا شخصیتهایی که قبلاً به عنوان ستاره در تبلیغات حضور داشتند، شخصیتهایی ارزشمند و فرهیخته بودهاند؛ ولی الان اوضاع تغییر کرده؟ یعنی قبلاً اوضاع خوب بوده و الان بد شده؟ یا از اولش هم بد بوده، اما الان دیگر گندش را درآوردهاند؟
برای مواجهه با حقیقت، به جرأت و جسارت زیادی نیاز است و باید خط سیر «ابتذال توجه» از صدا و سیمای ملی تا اینستاگرام صهیونی را دنبال کرد.
وقتی ما خودمان انبوه مطربان و دلقکها و بدنورزان را به الگوهای مردم تبدیل کردهایم، نمیتوانیم از ادامهی این سیر قهقرایی در فضای مجازی ناراحت باشیم.
من شخصاً از تشکیل هر گونه اتحادیه و صنف برای دلقکها -حتی توسط خود دلقکها- استقبال میکنم و به نظرم موجب ارتقای سواد رسانهای خواهد شد.