به دعوت خواهران محترم در دبیرستان دخترانه متوسطه اول روشنگر، در یک جلسه مجازی به اتفاق استاد مدرسی در خدمت مربیان و معلمان دلسوز این مجموعه آموزشی بودیم و درباره ابتلائات موسیقایی دختران نوجوان تبادل نظر کردیم.
در جمعبندی مباحث این جلسه که موسیقی را به مثابه «نیسان آبی» که با آن تصادف کردهایم تحلیل کردم، این پنج اقدام زیربنایی به نظرم رسید که برای ثبت در حافظه مجازی اینجا مینویسم:
۱- راززدایی از عالم موسیقی برای نوجوان
۲- طرح شفاف،دقیق و بیرودربایستی احکام موسیقی و رقص و اختلاط و ... برای نوجوان
۳- طراحی زیستبوم هنری سازنده برای نوجوان
۴- تثبیت رویکرد بنیادین نسبت به صنعت سرگرمی در نوجوان
۵- رویکرد کلینیکی به موارد حادّ مثل قرنطینهسازی، توجیه خانواده و ...